26 ago 2008

Raulito, o peito lobo...

Ai que alegría neeenaa, que voluptuosidaaad, xa temos os orzamentos aprobaaadooos... Que síi, que o lin no Faaarooo. Eu, mira, estíveno pensando moooito, pero é que sempre me fixo ilusión ter un pisito en Baiona e agora que podeeemos, vouno peediiir, que caraambas ou eu vou ser meeenoos, que Rosa a de Roque vai pedir que lle paguen a voda do fillo no Siete Tooorres... Seis anos sen orzamentos e agora... ai! estou emocionaadaa, fágome pis...
Eu fun de Raulito de toda a viidaa, buenoooo, ¿eu de Gonzaaloo?, caaa, francesista de toda a viiidaa... que ben lle saiu a xogaaada, que valieeente, que campeón, que peito looboo... Iso é arriscaar e non voar con Spanair... que intelixente foi toda a viiida de Dios... Sempre o voteeii, seempre, pero agora vou votalo dooble...
En cambio os oooutros, os tres mosqueteeeros, ai dios mio jesús, que espaanto,... O Manuel e o Gonzaalo ainda menos maaaal, pero o banqueeeiro... ooyee, que nada chica, que si a Palacín, que si Cabaneeelaas, que si mellor el ¿a que xogooou?. Non deixou de mareaar, de incordiaaar, e agora pon a excusaaa de levar os orzamentos aos tribunaaaiis, naaa, o único que lle queda aos Ciudadanos por Porriño, os chamados "urbanitas", é botarlle arrestos e reconfigurar Coloooores, e que as plumas sexan suplementos financieiros color seepia como os que repasa a diario o cerebro na sooombra...
¿E agora? Claaaaro, Pedro amañarame por fin a arqueeeta; e supoño que agora Marcos, mmmm, o meu león de Pontellas, o meu quente cachimén, traerá por fin á Pantoja para as Festas do Criiisto... buenoo, ai, O Porriño é unha feeesta... ¡¡que soen as gaitaas pola peatonal...!!

No hay comentarios: